Logo
  • Despre noi
  • Instruiri
    • Instruiri actuale
    • Curs Contabilitate +1C pentru începători
    • Curs practic ”Contabil Avansat”
    • Finanțare pentru companii
    • Curs practic MS Excel pentru Contabili
    • Curs Analist HR
    • Curs de Consultant Fiscal
    • Curs Analist Financiar
    • Seminar practic ”Încetarea Contractului Individual de Muncă”
    • Curs Legislația Muncii
    • Sistemul de control intern managerial
    • Curs Director: pregătit pentru succes
    • Curs de perfecționare "Contabil Expert"
  • Instruiri înregistrate
  • Comunitate
  • Agenda 365
  • Consultanță
  • Contacte
(+373) 79 882 882
09:00 - 17:00

Magazin Proactive 🏪

Aici poți achiziționa cursurile și seminarele noastre!

Alege instruirea de care ai nevoie și bucură-te de înregistrarea video și de suportul teoretic de la formator.


Cursuri înregistrate



Curs practic

Bazele Contabilității


Curs de perfecționare 

Contabil Expert


Curs 

Finanțe Personale


Curs practic Contabilitate + Resurse umane + Inspecția muncii


Microsoft Excel

 Nivel începător


Curs practic ”1C: Contabilitate, Versiunea 

8.3”


Business Excel

Nivel avansat


Curs Contabilitatea în ONC

SEMINARE înregistrate


 

Închiderea anului 2020: amortizarea în scopuri fiscale& VEN 12 și Situațiile financiare


Controlul de stat în sectorul public


Amortizarea mijloacelor fixe. Noua metodă de evidență și calcul


Contabilizarea drepturilor salariale. Dări de seamă


Totalizarea anului în ONC

Politici contabile pentru 2021


Contabilitatea și Raportarea TVA


Contabilitate în agricultură


Politici Contabile 2021


Contabilizarea carburanților, anvelopelor și acumulatoarelor. Foi de parcurs


Contabilitatea pentru rezidenții parcurilor IT


Начисление и учёт заработной платы. Отчёты


Представление Декларации за 2020 год + Амортизация Основных Средств в налоговых целях


Порядок учета и начисления амортизации основных средств в целях налогообложения


Analiza Situațiilor Financiare. Elaborarea notei explicative


Evidența documentelor de casă


Contabilitatea capitalului social. Repartizarea dividendelor


Totalizarea anului în agricultură. Politici contabile pentru anul 2021


Comerț Electronic: aspecte juridice, contabile și fiscale


Contabilitatea în ONC

Logo
© 2018-2024  Proactive Consulting S.R.L. 
Cursuri în contabilitate
  • Contabilitate +1C pentru începători
  • Curs de perfecționare "Contabil Expert"
  • Curs de Consultant Fiscal
  • Curs Analist Financiar
  • Curs Analist HR
Utile
Politica de Confidențialitate
Termeni și Condiții
Cursuri generale
  • Curs HR Mastermind
  • Microsoft EXCEL începători
  • Microsoft EXCEL Avansat
  • Microsoft OFFICE
  • Curs de Finanțe personale
  • Curs Legislația Muncii
Chișinău, str. Mihai Eminescu 74, etajul 1 (nivel 3), of. 105
079 882 882
hello@pro-active.md

Curs de Contabilitate și 1C. Versiunea 8.3

Cursul este format din 80% practică și numai 20% teorie. 

Acest curs este pentru tine dacă:

- Nu ai deloc studii în contabilitate

- Ai studiat contabilitatea acum ceva timp și ai uitat multe informații

- Vrei să te reprofilezi și ai ales contabilitatea

- Ești student și dorești să te perfecționezi în acest domeniu

Modulul 1.️ Bazele contabilității

  • Reglementarea contabilității în Republica Moldova
  • Caracteristica și clasificarea elementelor contabile
  • Contul contabil și dubla înregistrare
  • Ciclul contabil de prelucrare a informațiilor
  • Poziția și performanța financiară

Modulul 2. Contabilitate + 1C: studiu de caz

Tema 1. Contabilitatea și raportarea financiară a imobilizărilor

  • Contabilitatea imobilizărilor necorporale

  • Contabilitatea mijloacelor fixe: intrarea, amortizarea, deservirea și reparația, ieșirea, inclusiv transmiterea în locațiune operațională

Tema 2. Contabilitatea și raportarea financiară a stocurilor

  • Contabilitatea materialelor

  • Particularitățile contabilității combustibilului

  • Particularitățile contabilității anvelopelor și acumulatoarelor

  • Contabilitatea obiectelor de mică valoare și scurtă durată

  • Contabilitatea producției în curs de execuție și produselor

  • Contabilitatea mărfurilor

  • Legătura între facturile fiscale de intrare și Registrul de procurări

Tema 3. Contabilitatea și raportarea financiară a creanțelor

  • Contabilitatea creanțelor comerciale și avansurilor acordate

  • Contabilitatea creanțelor bugetului

  • Contabilitatea creanțelor ale personalului

  • Contabilitatea altor creanțe. Semnificația creanțelor compromise

Tema 4. Contabilitatea și raportarea financiară a numerarului

  • Contabilitatea numerarului în casierie

  • Modul de întocmire a Registrului de casă

  • Contabilitatea numerarului în conturile curente

  • Contabilitatea numerarului din conturile speciale la bănci

Tema 5. Contabilitatea și raportarea financiară a capitalului propriu

  • Contabilitatea capitalului social, neînregistrat și prime de capital

  • Contabilitatea rezervelor

  • Contabilitatea utilizării profitului net

Tema 6. Contabilitatea și raportarea financiară a datoriilor

  • Contabilitatea datoriilor financiare

  • Obligativitatea prezentării informației privind împrumuturile contractate

  • Contabilitatea datoriilor comerciale. Semnificația datoriilor compromise

  • Contabilitatea datoriilor față de personal

  • Contabilitatea datoriilor privind asigurările

  • Contabilitatea datoriilor față de buget

  • Obligativitatea prezentării informațiilor privind reținerea impozitului pe venit, a primelor de asigurare obligatorie medicală și a contribuțiilor de asigurări sociale obligatorii calculate – forma IPC 18

  • Semnificația Declarației privind TVA

Tema 7. Raportarea financiară a cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor financiare

  • Inventarierea generală a activelor, capitalului propriu și datoriilor

  • Contabilitatea cheltuielilor și veniturilor anticipate curente

  • Determinarea și reflectarea diferențelor de curs valutar

  • Închiderea conturilor de cheltuieli și venituri

4490 lei

Curs Bazele Contabilității

Cursul Bazele contabilității are scop inițierea în lumea contabilității.

1. Obligațiile și drepturile entității privind ținerea contabilității și raportarea financiară

2. Caracteristica și clasificarea elementelor contabile

3. Contul contabil și dubla înregistrare

4. Organizarea contabilității în cadrul entității

5. Raportarea financiară a entității – situațiile financiare individuale

6. Noțiuni generale privind sistemul fiscal din R. Moldova

1290 lei

Curs de perfecționare în contabilitate

Proactive te invită la cel mai intensiv curs de perfecționare în contabilitate!


Reîmprospătează-ți cunoștințele despre procesele contabile de bază și descoperă modificările recente din Standardele Naționale de Contabilitate!


Dezvoltă-ți abilitățile și cunoștințele de contabilitate preexistente!

MODULE

1. Cadrul normativ al contabilității. Modificări recente operate în domeniul fiscal-contabil

2. Contabilitatea imobilizărilor necorporale

3. Contabilitatea imobilizărilor corporale

4. Contabilitatea creanțelor și a investițiilor financiare

5. Contabilitatea numerarului

6. Particularități de contabilizare a capitalului social. Repartizarea dividendelor

7. Contabilitatea datoriilor: aspecte problematice

8. Contabilitatea și raportarea impozitului pe venit din activitatea de întreprinzător

9. Contabilitatea și raportarea TVA

10. Contabilitatea și raportarea impozitului pe venit reținut la sursa de plată

11. Contabilitatea și raportarea impozitelor și taxelor locale

12. Lucrările premergătoare întocmirii situaţiilor financiare

13. Modul de întocmire și prezentare a Situațiilor financiare

14. Analiza situațiilor financiare

* Fiecare modul conține mai multe subiecte.

4990 lei

Curs de Finanțe Personale

Primul curs de Finanțe Personale din Moldova!

După perioada grea prin care am trecut, am înțeles că este crucial să ne administrăm corect banii!

Nimeni nu ne-a învățat cum să ne pregătim de asemenea momente, nici în școală, nici la facultate.

Indiferent de experiența financiară sau de câți bani ai în contul bancar, acest curs este conceput să îți ofere tot ce ai nevoie pentru a trece la nivelul următor în relația cu banii tăi.

Modulul 1.️ Introspecție

  1. Mindsetul unui om bogat”
  • Change your mind-change your life”
  • Alege să fii bogat
  • Importanța inteligenței financiare
  • Auditul personal (SWOT)
  • Obiceiuri sănătoase
  • De unde luăm energie și motivație
  • Exercițiu introspecție
  1. Scopul financiar și planificarea vieții
  • Tehnica Priming
  • Cadranul banilor
  • Meditație - viața peste 20 ani
  • Planificarea scopurilor pe ani
  • Echlibru: viața personală, profesională, bani

Modulul 2. Gestiunea eficientă a banilor

  1. Drumul către siguranța financiară
  • De ce este important să ne creștem bunăstarea?!
  • Cum să facem economii
  • Tipuri de investiții
  • Declarația pe venit
  • Tipuri de venituri și cheltuieli
  • Active și pasive
  1. Bugetul, evidența și gestiunea eficientă a banilor personali
  • Elaborarea bugetului personal (familiei)
  • Economii, investiții, charity
  • Instrumente de evidență și gestiune a banilor
  • Datorii, cum scăpăm de ele?!
  1. Coaching
  • Verificarea temelor de acasă
  • Întrebări - Răspunsuri

49 €

Curs Contabilitate + Resurse Umane + Inspecția muncii

Curs de instruire dedicat administratorilor, managerilor de resurse umane, cât contabililor.

Acesta pune accentul pe circuitul documentar de la angajare și până la eliberare, de asemenea, pe contabilizarea diferitor aspecte ale retribuirii muncii angajaților, dar și controalele venite de la Inspectoratul de Stat al Muncii.

I. Administrare resurse umane.
Organizarea cerințelor de Securitate și Sănătate în Muncă

Partea 1. Formator: Doru Curoșu - Specialist Resurse Umane și Dezvoltare Personală, Fondatorul unei companii de Training și Team Building. Primul moldovean ajuns în revista Forbes.

Subiecte:

 1. Acte necesare elaborare/aplicare:
 - Contract Individual de Muncă;
 - Contract de răspundere materială;
 - Regulament Intern. 

  1. Evidență lunară:
    - lista de state;
    - tabela de pontaj;
    - grafic concedii
    - evidență concedii;
    - cerere de scutire;
    - ordine: angajare, concedii, deplasare, eliberare;
    - fișă de lichidare la eliberare;
    - formarea dosarului personal. 

  1. Măsuri impuse de restricțiile de activare pe timp de criză:
    - șomaj tehnic;
    - staționare;
    - concedii impuse;
    - reducere de personal. 

 ------------------------------------------------------------- 

 Partea 2. Formator: ȘVIDKI MARINA - experiență de 14 ani în Managementul Resurselor Umane

Subiect: Aprobarea și elaborarea actelor de Securitate și Sănătate în Muncă
- evaluarea riscurilor
- implementare;
- instruiri
- completare forme necesare;
- completarea și menținerea registrelor necesare;
- organizarea controalelor medicale obligatorii.

II. Calculul și contabilizarea drepturilor salariale

    Formator: Rodica CUȘMĂUNSĂ – Conferențiar. univ. ASEM; Contabil șef Vulpe E SRL; contabil șef Competent - Grup SRL, Trainer PROACTIVE Consulting

Subiecte:

  1. Actele normative în vigoare, care reglementează modul de calcul al drepturilor salariale. 

  1. Calculul și contabilizarea îndemnizației de concediu de odihnă în diverse situații. 

  1. Calculul și contabilizarea îndemnizației pentru incapacitate temporară de muncă în diverse situații.

  1. Ajutorul material – aspecte sociale, medicale, fiscale. 

  1. Tipuri de rețineri și contabilizarea acestora. 

  1. Modul de întocmire a dării de seamă privind reținerea impozitului pe venit, a primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală și a contribuțiilor de asigurări sociale de stat obligatorii calculate.

    III. Controlul de stat privind respectarea legislației muncii

      Formator: Adrian Bobeica
      Subiecte:

      1. Ultimele modificări ale legislației muncii, normelor de securitate și sănătate în muncă; 

      1. Tipurile și formele de control la care sunt supuși antreprenorii; 

      1. Ce documente trebuie să prezinte angajații Inspectoratului de Stat al Muncii (ISM), la inițierea controlului; 

      1. Ce documente prezintă antreprenorii la efectuarea controlului de către ISM; 

      1. Sancțiunile pentru nerespectarea legislației muncii.

      2490 lei

      Curs Microsoft Excel. Nivel începător intermediar

      Învață rapid și calitativ cele mai importante funcții ale software-ului Microsoft Excel! 

      Subiectul 1. Interfața programului Microsoft Excel

      1. Explorarea interfeței Microsoft Excel
      2. Lucrul cu panglici de butoane (Ribbons)
      3. Lucrul cu tab-urile contextuale
      4. Personalizarea mediului de lucru Excel
      5. Quick Excel Toolbar

      Subiectul 2. Lucrul cu datele în foile de calcul

      1. Selectarea celulelor, coloanelor, liniilor 
      2. Introducerea datelor în foile de lucru 
      3. Mutarea/copierea de text între celule 
      4. Serii de date 
      5. Înserarea de noi celule/rânduri/coloane 
      6. Regăsirea şi/sau înlocuirea textului din celule
      7. Mutarea/Inserarea/Copierea unei foi de lucru

      Subiectul 3. Formatarea datelor

        1. Adăugarea unui chenar pentru o celula/grup de celule 
        2. Stabilirea dimensiunilor unei coloane/linii
        3. Celule lipite (Merge Cells)
        4. Înserarea de imagini în comentarii
        5. Formatare condiționată

      Subiectul 4. Calcule. Tipuri de adrese. Utilizarea lor la modelarea diverselor probleme de analiză operațională

        1. Bara pentru formule 
        2. Tipuri de referințe
        3. Regimurile Manual şi Automatic
        4. Fereastra de dialog Insert Function
        5. Funcții matematice (Sum, Sumif, Subtotal, Sumproduct),
        6. Funcții pentru date calendaristice (Day, Today, Month, Year, Days360, Workday, Workday.Intl, Yearfrac)
        7. Funcții logice (If, And, Or, Not)
        8. Funcții statistice (Count, CountA, Average, Max, Min, CountIf, Averageif)
        9. Funcții de căutare și referință (Vlookup)

      Subiectul 5. Printarea conţinutului unei foi de lucru

        1. Instrumentul Page Break Preview 
        2. Adăugarea de antet și subsol paginilor imprimate
        3. Stabilirea zonei de printat
        4. Setări privind printarea: -Orientarea -Alinierea

      Subiectul 6. Baze de Date în Excel

        1. Sortarea simplă si complexă a datelor
        2. Filtrarea simplă, particularizata si avansata
        3. Calcule de sinteză (Subtotals)
        4. Tabele inteligente. Stiluri de formatare.

      Subiectul 7. Tabele Pivot în Excel

        1. Analiza dinamică a datelor utilizând PivotTable
        2. Diagrame Pivot

      2490 lei

      Curs 1C: Contabilitate. Versiunea 8.3

      În domeniul automatizării evidenței contabile și fiscale, lider pe piața moldovenească este programul 1C: Contabilitate.

      Program

      Modulul 1. Interfața softului

      • lansarea și familiarizarea cu programul 1C: Contabilitate, versiunea 8.3,
      • planul de conturi contabile,
      • corelarea informației între Registre contabile, documente, nomenclatoare și rapoarte,
      • introducerea datelor generale despre companie,
      • introducerea soldurilor inițiale în program;

      Modulul 2. Imobilizări necorporale

      • Procurarea, punerea în funcțiune, calcularea amortizării, casarea, vânzarea.
      • Documente primare necesare de imprimat și arhivat

        Modulul 3. Mijloace fixe

          • procurarea, punerea în funcțiune, calcularea amortizării, casarea, vânzarea.
          • Documente primare necesare de imprimat și arhivat.

        Modulul 4. Stocuri

          • procurarea, punerea în funcțiune, casarea, vânzarea.

        Modulul 5. Operațiuni cu numerarul

          • reflectarea corectă pentru obținerea situației fluxului de numerar

        Modulul 6. Operațiuni cu furnizorii

        • reflectarea în registrul procurări/livrări, darea de seamă privind TVA.

        Modulul 7. Decontări cu personalul

          • întocmirea deconturilor de avans, calcularea salariilor, achitarea salariilor

        Modulul 8. Reflectarea în declarația IPC 18 a sumelor impozitului pe venit reținute, CAS, PAM

        Modulul 9. Întocmirea formulelor contabile privind „închiderea” anului

        Modulul 10. Generarea situațiilor financiare

        2490 lei

        Curs Microsoft Excel. Nivel avansat

        Excel este un program extrem de util celor ce operează cu cantități de date la calculator. Pentru mulți acesta nu este un program străin, însă sunt multe particularități care ar ușura munca, dar nu sunt bine cunoscute.

        Acest curs se adresează celor care:

        - lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient;

        - utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente;

        - vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.

        Program

        Modulul 1. Unelte MS Excel

        • lansarea și familiarizarea cu programul 1C: Contabilitate, versiunea 8.3,
        • planul de conturi contabile,
        • corelarea informației între Registre contabile, documente, nomenclatoare și rapoarte,
        • introducerea datelor generale despre companie,
        • introducerea soldurilor inițiale în program;

        Modulul 2. Gestiunea datelor

        1. Sortare simplă, complexă și particularizată a datelor.

        2. Filtrare simplă și particularizată a datelor.

        3. Filtrare avansată a datelor.

        4. Crearea totalurilor și subtotalurilor.

        5. Grafice în Excel.

        Modulul 3. Analiza și sinteza datelor

          1. Analiza volumelor mari de date folosind PivotTable.
          2. Filtrarea, afișarea și ascunderea datelor din PivotTable.

          3. Analiza datelor utilizând filtrele interactive.

          4. Gruparea datelor într-un PivotTable.

          5. Calcule într-un PivotTable.

          6. Crearea de grafice dinamice utilizând PivotChart.

        Modulul 4. Managementul datelor

          1. Schimbul de date între aplicații (Excel-Word, Acces-Excel).

          2. Crearea macros-urilor.

          3. Protejarea datelor.

          4. Înserarea substratelor.

        2990 lei

        Curs Contabilitatea în ONC

        Principiile contabilității sunt aceleași în toate domeniile, însă în dependență de tipul activității există o gamă largă de excepții. În cazul evidenței contabile în ONC, avem și conturi special destinate acestui tip de activitate.


        Hai să pătrunzi în esența acestui subiect!

        Program

        1. Organizarea contabilităţii în organizaţiile necomerciale

        1.1. Cerinţe generale privind organizarea contabilităţii

        1.2. Elaborarea bugetelor şi controlul executării acestora

        1.3. Particularităţile formării şi aplicării politicilor contabile

        1.4. Structura şi modul de elaborare a planului de conturi de lucru

        2. Contabilitatea surselor de finanţare ale organizaţiilor necomerciale

        2.1. Contabilitatea mijloacelor cu destinaţie specială

        2.2. Contabilitatea mijloacelor nepredestinate

        2.3. Contabilitatea contribuţiilor fondatorilor şi membrilor

        2.4. Contabilitatea fondurilor

        2.5. Contabilitatea altor surse de finanţare

        3. Particularităţile contabilităţii activelor organizaţiilor necomerciale

          3.1. Reguli generale privind contabilitatea activelor

          3.2. Contabilitatea imobilizărilor necorporale şi corporale

          3.3. Contabilitatea stocurilor

          3.4. Contabilitatea avansurilor acordate şi altor active circulante

        4. Particularităţile contabilităţii veniturilor şi cheltuielilor organizaţiilor necomerciale

        4.1. Componenţa şi clasificarea veniturilor şi cheltuielilor

        4.2. Contabilitatea veniturilor şi cheltuielilor aferente mijloacelor cu destinaţie specială

        4.3. Contabilitatea altor venituri şi cheltuieli

        4.4. Contabilitatea veniturilor şi cheltuielilor din activitatea economică

        4.5. Modul de închidere a conturilor de venituri şi cheltuieli şi de determinare a excedentului net (deficitului net) al perioadei de gestiune


          5. Situaţiile financiare și fiscale ale organizaţiilor necomerciale

            5.1. Componenţa şi etapele întocmirii şi prezentării a situaţiilor financiare și fiscale

            5.2. Formatul şi modul de determinare a indicatorilor bilanţului

            5.3. Formatul şi modul de determinare a indicatorilor situaţiei de venituri şi cheltuieli

            5.4. Formatul şi modul de determinare a indicatorilor situaţiei modificărilor surselor de finanţare

            5.5. Structura şi modul de întocmire a notei explicative la situaţiile financiare

            5.6. Particularitățile impozitării și raportării fiscale în ONC. Structura şi modul de întocmire a ONG17

          2290 lei

          Seminar: Închiderea anului 2020: amortizarea în scopuri fiscale & VEN 12 și Situații financiare

          În cadrul acestui seminar, ne propunem să răspundem provocărilor des întâlnite în cadrul companiilor în legătură cu întocmirea situațiilor financiare anuale, precum și în ceea ce privește calculul impozitului pe venit.


          Pe parcursul seminarului vor fi prezentate numeroase exemple practice, iar aspectele problematice vor fi explicate în baza studiilor de caz.

          Program

          I. Amortizarea mijloacelor fixe în scopuri fiscale

          • Acte normative care reglementează calculul amortizării fiscale a mijloacelor fixe;
          • Reguli de trecere de la metoda veche la cea nouă de calcul a amortizării (model);
          • Deducerea, în scopuri fiscale, a cheltuielilor privind reparaţia mijloacelor fixe proprii;
          • Deducerea, în scopuri fiscale, a cheltuielilor pentru reparaţia mijloacelor fixe utilizate în baza contractelor de leasing operaţional, locaţiune, concesiune, arendă, comodat, etc;
          • Determinarea rezultatului fiscal ca urmare a ieșirii mijloacelor fixe;
          • Completarea Registrului privind evidenţa şi calcularea amortizării mijloacelor fixe şi imobilizărilor necorporale în scopuri fiscale.

          II. Modul de ajustare al veniturilor și cheltuielilor în scopuri fiscale, completarea declarației cu privire la impozitul pe venit (forma VEN 12);

          • Aspecte practice privind ajustarea fiscală a veniturilor (impozabile și neimpozabile);
          • Specificul ajustării fiscale a cheltuielilor (deductibile și nedeductibile);
          • Facilități fiscale aferente impozitului pe venit din activitatea de întreprinzător;
          • Modul de completare al Declarației cu privire la impozitul pe venit (VEN12): interpretări eronate și recomandări.

          III. Algoritmul de întocmire al situațiilor financiare

            • Lucrările premergătoare întocmirii situațiilor financiare. Erorile tipice și modul de corectare ale acestora;
            • Modul de completarea al Situațiilor financiare: erori frecvente și recomandări (studiu de caz)i;
            • Reformarea Bilanțului.

          1690 lei

          Seminar Controlul de stat în sectorul public

          Un seminar în care vor fi abordate aspectele controlului de stat şi oferite recomandări practice privind pregătirea instituțiilor către controalele de stat.

          Program

          1. Conceptul controlului de stat și cadrul normativ al acestuia

          2. Clasificarea controalelor de stat

          3. Drepturile şi obligațiile organelor ce efectuează controlul

          4. Drepturile şi obligațiile entităților publice supuse controlului

          5. Pașii pentru pregătirea instituțiilor către controalele de stat

          6. Procedura de exercitare a controalelor de stat

          7. Penalitățile acordate de controalelor de stat

          8. Procedura privind contestarea rezultatelor controlului.

          990 lei

          Seminar Amortizarea mijloacelor fixe în scopuri fiscale. Noua metodă de evidență și calcul

          Acum ai posibilitatea să te asiguri că aplici corect prevederile legislative privind noua metodă de calcul a amortizării fiscale.

          Program

          1. Acte normative care reglementează calculul amortizării fiscale a mijloacelor fixe

          2. Esența metodei noi de calcul a amortizării mijloacelor fixe în scopuri fiscale

          3. Reguli de trecere de la metoda veche la cea nouă de calcul a amortizării (model)

          4. Deducerea în scopuri fiscale a cheltuielilor privind reparaţia mijloacelor fixe proprii

          5. Deducerea în scopuri fiscale a cheltuielilor pentru reparaţia mijloacelor fixe utilizate în baza contractelor de leasing operaţional, locaţiune, concesiune, arendă, comodat, etc.

          6. Determinarea rezultatului fiscal ca urmare a ieșirii mijloacelor fixe

          7. Deducerea în scopuri fiscale a amortizării mijloacelor fixe primite cu titlu gratuit, inclusiv sub formă de subvenționare

          8. Completarea Registrului privind evidenţă şi calcularea amortizării mijloacelor fixe şi imobilizărilor necorporale în scopuri fiscale

          9. Studii de caz

          10. Întrebări - Răspunsuri

          1290 lei

          Seminar Contabilitatea drepturilor salariale. Dări de seamă

          Legislația în domeniul remunerării muncii este frecvent modificată prin decizii, hotărâri și regulamente noi.

          În contextul pandemiei, acest subiect devine și mai actual, deoarece companiile, fiind obligate să se conformeze regulilor impuse de stat trebuie și să contabilizeze corect din punct de vedere fiscal.

          Program

          1. Actele normative în vigoare, care reglementează modul de calcul al drepturilor salariale

          2. Calculul și contabilizarea îndemnizaţiei pentru concediul anual de odihnă în diverse situaţii

          3. Calculul și contabilizarea îndemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă în diverse situaţii

          4. Ajutorul material – aspecte sociale, medicale și fiscale

          5. Tipuri de rețineri și contabilizarea acestora.

          6. Modul de întocmire al dărilor de seamă fiscale privind reținerea impozitului pe venit, al primelor de asigurare obligatorie de asistență medicală și al contribuțiilor de asigurări sociale de stat obligatorii calculate - IALS21, IPC 21, IRM 19

          7. Calculul prestațiilor sociale din 01 ianuarie 2021

          1290 lei

          Totalizarea anului în ONC 

          Politici Contabile 2021

          Contabilitatea în organizațiile necomerciale este condiționată de un şir de particularităţi care rezultă din scopul şi specificul activităţii acestora.

          Program

          1. Cadrul legislativ al activității organizațiilor necomerciale

          2. Particularități de elaborare a Politicilor contabile

          3. Lucrările premergătoare întocmirii situațiilor financiare

          4. Modul de completare și prezentare a Situațiilor financiare (studiu de caz)

          5. Modul de completare și prezentare a Declarației cu privire la impozitul pe venit pentru organizațiile necomerciale - Forma ONG17 (studiu de caz)

          1290 lei

          Seminar Contabilitatea și Raportarea TVA

          Acest seminar este unul interactiv, de prezentare și interpretare în detaliu a tuturor noutăților legislative recente din domeniul TVA, dar și alte subiecte interesante și de actualitate din sfera TVA.

          Program

          1. Cadrul legal privind TVA. Noțiuni generale

          2. Aspecte fiscal-contabile privind TVA, aferentă operațiunilor de procurare ale bunurilor și serviciilor pe teritoriul Republicii Moldova. Deducerea TVA / raportarea TVA la costuri/cheltuieli în diverse situații specifice.

          3. Aspecte fiscal-contabile privind TVA aferentă operațiunilor de livrare a bunurilor și serviciilor pe teritoriul Republicii Moldova

          4. Particularitățile TVA privind operațiunile de import-export de bunuri și servicii. Modul de reflectarea în Declarația TVA 12.

          5. Aplicarea TVA în situații specifice:

          • comercializării produselor social-importate;
          • acordării reducerilor de preț și returnărilor de bunuri;
          • recunoașterii creanțelor/datoriilor compromise și altele

          6. Aspecte problematice la determinarea proratei

          7. Modul de restituire a TVA

          8. Particularități de completare a Declarației privind TVA (Forma TVA 12). Modul de corectare a Declarației TVA 12.

          1290 lei

          Contabilizarea carburanților, anvelopelor și acumulatoarelor. Foi de parcurs

          Hai să pătrunzi în esența acestui subiect!

          Program

          1. Acte normative privind reglementarea consumului de carburanți și lubrifianți în Republica Moldova;

          2. Contabilitatea operațiunilor de procurare a combustibilului în baza cardurilor corporative valorice;

          3. Contabilizarea și perfectarea documentară a operațiunilor de decontare a combustibilului și lubrifianților;

          4. Aspecte privind completarea și prelucrarea foii de parcurs pentru autoturisme proprii, primite în locațiune și leasing financiar;

          5. Particularitățile perfectării foii de parcurs pentru autocamioane;

          6. Completarea și prelucrarea foii de parcurs pentru autobuze și de către entitățile care efectuează transporturi de călători;

          7. Foaia de parcurs a tractoristului;

          8. Contabilizarea procurărilor de anvelope și acumulatoare, amortizarea și casarea acestora;

          9. Deductibilitatea cheltuielilor privind combustibilul, anvelopelor, acumulatoarele și asigurările automobilelor;

          10. Sesiunea de întrebări și răspunsuri

          1290 lei

          Contabilitatea pentru rezidenții parcurilor IT

          Seminarul este conceput atât pentru persoanele care aspiră să activeze în cadrul departamentelor contabile ale parcurilor IT, cât și pentru cei care vor să-și aprofundeze cunoștințele pe care deja le au în domeniu, oferind noțiuni teoretice și soluții practice diverselor probleme din activitatea zilnică.

          Program

          1. Cadrul legislativ al activității parcurilor IT

          2. Politici contabile ale entităților-rezidente ale parcurilor IT

          3. Modul de calculare, raportare și achitare a impozitului unic

          4. Impozitarea plăților efectuate de rezidenții parcurilor IT pentru serviciile prestate de persoanele fizice

          5. Impozitarea plăților salariale acordate angajaților entităților rezidente parcurilor IT

          6. Calculaţia costului de producere a soft-urilor, programelor și serviciilor web

          7. Particularitățile întocmirii dărilor de seamă fiscale și ale situaţiilor financiare

          990 lei

          Seminar Politici Contabile 2021

          Politicile contabile reprezintă baza pentru ținerea evidenței contabile la o întreprindere și funcționează ca o umbrelă în raporturile contabilității cu utilizatorii externi ai Situațiilor financiare.

          Program

          1. Conținutul și structura politicilor contabile

          2. Algoritmul de elaborare al politicilor contabile

          3. Proceduri de modificare și actualizare ale politicilor contabile

          4. Analiza unui model concret de politici contabile și tipuri de anexe la acestea

          5. Model Politici Contabile

          990 lei

          Analiza principalilor indicatori financiari: Studiu de caz.

          Proactive, în colaborare cu experta în finanțe corporative și IFRS - Svetlana Rabei, vă invită la un webinar practic bazat pe studiu de caz, orientat să asigure o acoperire maximă și utilă a subiectelor propuse.

          Program

          1. Structura Situațiilor Financiare

          2. Tipurile de analiză și importanța acesteia pentru procesul decizional

          3. Analiza indicatorilor de bază (studiu de caz + Excel):

          4. Analiza lichidității

          5. Analiza indicatorilor de activitate

          6. Analiza indicatorilor de stabilitate financiară

          7. Analiza indicatorilor de rentabilitate

          8. Analiza financiară în 2020: întrebări

          990 lei

          Evidența documentelor de casă

          Cu disciplina financiară nu-i de glumit!

          Pentru a avea siguranța încasărilor și plăților în numerar, ascultă seminarul și ia notițe

          Program

          1. Reglementarea normativă a numerarului din casieria entității

          2. Perfectarea documentară a operaţiunilor cu numerarul entităţii

          3. Limita numerarului ce poate fi păstrat în casieria entităţii

          4. Obligaţia privind instalarea terminalelor POS

          5. Sancțiuni pentru încălcarea disciplinei de casă

          6. Modul de întocmire a Situaţiei fluxurilor de numerar

          990 lei

          Contabilitatea capitalului social. 

          Repartizarea dividendelor

          Subiectul dividendelor într-o companie ocupă un capitol aparte în activitatea de evidență contabilă.

          Sunt o multitudine de norme ce se necesită a fi respectate, un calcul special, o distribuire corectă a acestora, impozitarea și declararea veniturilor obținute sunt doar câteva aspecte de care trebuie să se țină cont în contabilizarea dividendelor.

          Program

          1. Contabilitatea modificării capitalului social și implicațiile fiscale aferente

          2. Contabilitatea creării și utilizării rezervelor

          3. Politica de dividende. Modul de calcul, contabilizare, achitare și impozitare a dividendelor

          4. Raportarea dividendelor repartizate în Dările de seamă fiscale

          990 lei

          Totalizarea anului în agricultură. 

          Politici contabile pentru anul 2021

          În cadrul seminarului vor fi prezentate numeroase exemple practice, iar aspectele problematice vor fi explicate în baza studiilor de caz.

          Program

          1. Amortizarea mijloacelor fixe în scopuri fiscale

          • Acte normative care reglementează calculul amortizării fiscale ale mijloacelor fixe;
          • Reguli de trecere de la metoda veche la cea nouă de calcul a amortizării (model);
          • Deducerea în scopuri fiscale a cheltuielilor privind reparaţia mijloacelor fixe proprii;
          • Deducerea în scopuri fiscale a cheltuielilor pentru reparaţia mijloacelor fixe utilizate în baza contractelor de leasing operaţional, locaţiune, concesiune, arendă, comodat, etc;
          • Determinarea rezultatului fiscal ca urmare a ieșirii mijloacelor fixe;
          • Completarea Registrului privind evidenţa şi calcularea amortizării mijloacelor fixe şi imobilizărilor necorporale în scopuri fiscale.

          1. Modul de ajustare al veniturilor și cheltuielilor în scopuri fiscale; completarea Declarației cu privire la impozitul pe venit (forma VEN 12);

          • Aspecte practice privind ajustarea fiscală a veniturilor (impozabile și neimpozabile);
          • Specifcul ajustării fiscale al cheltuielilor (deductibile și nedeductibile);
          • Facilități fiscale aferente impozitului pe venit din activitatea de întreprinzător;
          • Modul de completare al Declarației cu privire la impozitul pe venit (VEN12): interpetări eronate și recomandări

            3. Algoritmul de întocmire al Situațiilor financiare

            • Lucrările premergătoare întocmirii situațiilor financiare. Erorile tipice și modul de corectare a acestora;
            • Modul de completarea al Situațiilor financiare: erori frecvente și recomandări (studiu de caz)i;
            • Reformarea Bilanțului

          1. Elaborarea Politicilor contabile

          • Structura Politicilor contabile;
          • Modul de elaborare al Politicilor contabile;
          • Proceduri de modificare și actualizare ale Politicilor contabile;

          990 lei

          Comerț Electronic
          aspecte juridice, contabile și fiscale

          În contextul pandemiei de Covid-19, comerțul electronic câștigă din ce în ce mai mult teren, în detrimentul celui tradițional. Tot mai mulți întreprinzători își trec vânzările în mediul online, iar aceasta ridică și mai multe semne de întrebare

          Program

          1. Acte normative ce reglementează comerțul electronic

          2. Organizarea comerțului electronic

          3. Aspecte fiscale și contabile aferente comerțului electronic

          990 lei

          Seminar Contabilitatea în ONC

          Află aspectele principale în vederea organizării activităților.

          Program

          1. Caracteristica generală a indicațiilor metodice privind particularitățile contabilității în ONG

          2. Politicile contabile și planul de conturi în ONG

          3. Contabilitatea mijloacelor cu destinație specială

          4. Conținutul de bază și modul de întocmire a formularelor de situații financiare în ONG

          5. Particularitățile contabilității:

          • mijloacelor nepredestinate; 
          • contribuțiilor fondatorilor și membrilor ONG; 
          • fondurilor ONG; 
          • altor venituri și cheltuieli; 
          • veniturilor și cheltuielilor aferente mijloacelor cu destinație specială; 
          • imobilizărilor necorporale și corporale; 
          • stocurilor și altor active circulante.

          990 lei

          Seminar contabilitatea în agricultură

          La seminar o să trecem în revistă cele mai recente schimbări, dar și să lucrăm cu situații practice întâlnite în contabilitatea întreprinderilor agricole.

          Program

          Modulul I. Particularitățile contabilității în fitotehnie

          1. Reglementarea contabilității în fitotehnie
          2. Active biologice – clasificarea, evaluarea și recunoașterea activelor biologice conform SNC „Particularitățile contabilității în agricultură”
          3. Contabilitatea activelor biologice imobilizate și circulante
          4. Contabilitatea costurilor privind înființarea, exploatarea și defrișarea plantațiilor viticole;
          5. Contabilitatea costurilor și calculația costului de producție: componența articolelor de costuri în fitotehnie; determinarea costului efectiv al produselor obținute (studiu de caz);
          6. Contabilitatea perisabilității și pierderilor la produsele agricole;
          7. Contabilitatea activităților auxiliare în unitățile agricole;
          8. Aspecte privind activitatea necalificată cu caracter ocazional desfășurată de zilieri.
          9. Contabilitatea operațiilor de subvenționare în unitățile agricole
          10. Arenda terenurilor agricole – tratamente contabile și aspecte fiscale;
          11. Contabilitatea subvențiilor.

            Modulul II. Particularitățile contabilității în zootehnie

              1. Reglementarea normativă a contabilității în zootehnie;
              2. Particularitățile evaluării activele biologice imobilizate şi circulante în cursul anului şi la data raportării;
              3. Contabilitatea activelor biologice imobilizate mature – procurarea și transferul, inclusiv a animalelor rebutate din cireada (turma) de bază şi trecute la îngrăşat;
              4. Contabilitatea activelor biologice imobilizate imature – evaluarea și transferarea;
              5. Contabilitatea costurilor și calculația costului de producție: componența articolelor de costuri în zootehnie, determinarea costului efectiv al produselor obţinute (studiu de caz)
              6. Contabilitatea perisabilității și a animalelor pierite;
              7. Aspecte privind raportarea fiscală.

              1290 lei

              Представление Декларации за 2020 год + Амортизация Основных Средств в налоговых целях

              Чтобы избежать неприятных ситуаций и лишних затрат времени на заполнение Декларации о подоходном налоге (форма VEN 12), приглашаем Вас на семинар Представление Декларации за 2020 год.

              План семинара:

              1. Вопросы, относящиеся основных средств в целях

              • Законодательство
              • Амортизационная стоимость основных средств
              • Вычет расходов по ремонту
              • Определение стоимостного базиса основных средств
              • Некоторые аспекты перехода к линейному методу начисления амортизации
              • Заполнение Регистра учета и начисление амортизации основных средств в целях налогообложения (новый Регистр, согласно новому проекту)
              • Определение результата от продаж основных средств
              • Отражение некоторых операций с основными средствами в Декларации.

              2. Определение налогооблагаемых доходов (приложение № 1 Декларации)

              3. Вычитаемые расходы (приложение № 2 Декларации)

              4. Порядок определения обязательство по подоходному налогу (заполнение основной части декларации)

              5. Определение вычитаемых сумм, связанных с пожертвования на благотворительные и спонсорские цели в пользу организаций, указанных в ст. 36 Налогового кодекса

              6. Использование убытков предыдущих периодов

              7. Оплата подоходного налога в рассрочку

              8. Налоговые аспекты по операциям дарения

              9. Изменения и дополнения в Налоговом кодексе, вступившие в силу с 01.01.2021 года

              10. Вопросы и ответы

              1690 лей

              Начисление и учёт заработной платы. Отчёты

              👩‍💼Тема этого онлайн семинара актуальна как никогда, сейчас в разгар экстренной ситуации многие компании приостановили деятельность, другие напротив, увеличили нагрузку персонала.

              План семинара:

              1. Нормативная база, регулирующая исчисление права на заработную плату

              2. Решения относительно документо-оборота в периода карантина (виды отпусков)

              3. Отражение технической безработицы в бухгалтерском и налоговом учете

              4. Необходимые документы, расчеты, бухгалтерские формулы, IPC21

              5. Расчет и учет отпускных пособий

              6. Учет временной нетрудоспособности

              7. Виды удержаний и их учет

              8. IPC 21, IALS 21

              9. Pасчет социальных выплат в 2021 году

              1490 лей

              Порядок учета и начисления амортизации основных средств в целях налогообложения


              План семинара:

              1. Основные нормативные акты, регулирующие порядок и правила начисления амортизации;

              2. Основные нормативные акты, регулирующие порядок и правила начисления амортизации;

              3. Определение стоимостного базиса основных средств;

              4. Hекоторые аспекты перехода к линейному методу начисления амортизации (примеры);

              5. Вычет расходов на ремонт основных средств;

              6. Определение налогово результата от продаж основных средств;

              7. Виды удержаний и их учет

              8. IPC 21, IALS 21

              9. Pасчет социальных выплат в 2021 году

              10. Ответы на вопросы

              990 лей

              Представление Декларации за 2020 год + Амортизация Основных Средств в налоговых целях

              Чтобы избежать неприятных ситуаций и лишних затрат времени на заполнение Декларации о подоходном налоге (форма VEN 12), приглашаем Вас на семинар Представление Декларации за 2020 год.

              План семинара:

              1. Вопросы, относящиеся основных средств в целях

              • Законодательство
              • Амортизационная стоимость основных средств
              • Вычет расходов по ремонту
              • Определение стоимостного базиса основных средств
              • Некоторые аспекты перехода к линейному методу начисления амортизации
              • Заполнение Регистра учета и начисление амортизации основных средств в целях налогообложения (новый Регистр, согласно новому проекту)
              • Определение результата от продаж основных средств
              • Отражение некоторых операций с основными средствами в Декларации.

              2. Определение налогооблагаемых доходов (приложение № 1 Декларации)

              3. Вычитаемые расходы (приложение № 2 Декларации)

              4. Порядок определения обязательство по подоходному налогу (заполнение основной части декларации)

              5. Определение вычитаемых сумм, связанных с пожертвования на благотворительные и спонсорские цели в пользу организаций, указанных в ст. 36 Налогового кодекса

              6. Использование убытков предыдущих периодов

              7. Оплата подоходного налога в рассрочку

              8. Налоговые аспекты по операциям дарения

              9. Изменения и дополнения в Налоговом кодексе, вступившие в силу с 01.01.2021 года

              10. Вопросы и ответы

              1690 лей

              Solicită curs înregistrat

              Indicați numărul fără prefix ”0” zero

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită curs înregistrat

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul 0
              Seminarul necesar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul 0
              Cursul necesar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Felicitări pentru înscriere!

              Curând vom lua legătura cu tine!

              Vezi pe poșta electronică detalii

              Verifică și în spam!

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Curs

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Indicați numărul fără prefixul ”0”

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Solicită Seminar

              Prin remiterea acestui formular, sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate

              Felicitări pentru înscriere!

              Curând vom lua legătura cu tine!

              Vezi pe poșta electronică detalii despre eveniment.

              Verifică și în spam!

              Felicitări pentru înscriere!

              Curând vom lua legătura cu tine!

              Vezi pe poșta electronică detalii despre eveniment.

              Verifică și în spam!

              Felicitări pentru înscriere!

              Curând vom lua legătura cu tine!
              Vezi pe poșta electronică detalii despre eveniment.
              Verifică și în spam!

              Felicitări pentru înscriere!

              Curând vom lua legătura cu tine!
              Vezi pe poșta electronică detalii despre eveniment.
              Verifică și în spam!