CURS BUSINESS EXCEL

De ce Excel pentru Business?

MS Excel va permite economisirea timpului prețios al Dumneavoastră prin aplicarea formulelor pentru efectuarea calculelor vaste, pentru a urmări datele, pentru a genera modele de analiza și va permite sa aranjați datele pentru evidentă și prezentări în diverse tipuri de diagrame.

Pentru cine?
Pentru cei implicați în vânzări, contabilitate, marketing, management și evidență.

Metoda de lucru este bazată pe: exerciții, demonstrații; aplicativitate; tehnici și noțiuni noi și avansate.

De ce să participi la curs?
Pentru că la finele cursului vei putea:

  1. Să generezi rapoarte specifice, detaliate, sigure și relevante care să susțină decizii de afaceri
  2. Să utilizezi combinații de taste pentru o productivitate mult sporită
  3. Să lucrezi cu referințe complexe și externe de conexiuni la date
  4. Să aplici cu succes tehnici profesionale pentru soluții eficiente și sigure de calcul tabelar
  5. Să formatezi personalizat domenii de celule și tipuri de date
  6. Să creezi grafice complexe și dinamice
  7. Să stăpânești opțiunile de ajustare și tipărire a tabelelor de dimensiuni mari
  8. Să numești celule și domenii de celule ca să le folosească în calcule
  9. Să sintetizezi date după criterii și condiții diverse
  10. Să validezi date după liste și criterii numerice
  11. Să regăsești ușor informații cu ajutorul funcțiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  12. Să consolidezi date din diferite fișiere folosind funcții de agregare
  13. Să folosești scenarii pentru simulări de afaceri
  14. Să rezolvi probleme de afaceri cu un rezultat propus, utilizând instrumentul Goal Seek;
  15. Să optimizezi procese de afaceri cu ajutorul instrumentului „Solver”
  16. Să analizezi complex date dinamice cu ajutorul tabelului pivotant
  17. Să protejezi/restricționezi eficient accesul la date
  18. Să automatizezi procese repetitive cu ajutorul macrocomenzilor
  19. Să EXCEL-ezi în decizii de afaceri!

PROGRAM

Modulul 1. LUCRUL CU TABELE 

  1. Organizarea datelor in tabele, optimizarea tabelelor
  2. Opțiuni avansate de filtrare și sortare
  3. Tipuri de date în Excel
  4. Utilizarea paste special
  5. Gruparea datelor
  6. Totul despre listare eficientă în Excel
  7. Tips and tricks despre tabele

Modulul 2. UNELTE MS EXCEL 

  1. Utilizarea formatării condiționale pentru identificarea valorilor relevante
  2. Utilizarea validării datelor pentru a asigura integritatea datelor introduse manual
  3. Modalități de protejare a unui fișier Excel
  4. Separarea conținutului dintr-o celula in mai multe cu ajutorul text to columns
  5. Corectarea datelor scrise incorect folosind text to columns
  6. Centralizarea informațiilor din mai multe tabele folosind consolidate
  7. Calcule matematice complexe folosind Goal Seek și Solver

Modulul 3. FUNCTII SI FORMULE 

  1. Introducere în funcții și formule
  2. Funcții Excel: pentru dată şi oră, matematice, statistice, pentru text, financiare, de căutare și referință, logice, de lucru cu baze de date;
  3. Funcții matematice (SUM, SUMIF, SUMIFS, etc.)
  4. Funcții pentru lucru cu textele (LEFT, RIGHT, CONCATENATE, etc.)
  5. Funcții logice (IF, AND, OR, NOT)
  6. Funcții statistice (AERAGE, AVERAGEIF, COUNT, COUNTIF, etc.)
  7. Funcții de lucru cu baze de date (DSUM, DCOUNT, DMAX, DMIN, DAVERAGE, DGET)
  8. Funcții financiare pentru efectuarea unor calcule specifice domeniului afacerilor, cum ar fi determinarea ratelor unui împrumut, determinarea valorii prezente sau viitoare a unei investiții sau a valorii unor acțiuni sau obligațiuni (FV, NPV, PMT, PV, RATE)
  9. Funcții de căutare și referință (VLOOKUP, HLOOKUP, INDEX + MATCH)
  10. Funcții pentru dată și oră (WEEKDAY, WE EKNUM, etc.)
  11. Funcții imbricate
  12. Tips and tricks despre funcții și formule

Modulul 4. ANALIZA DATELOR SI MACRO-URI 

  1. Utilizarea SUBTOTAL pentru analiza datelor
  2. Analiza volumelor mari de date folosind Pivot Table
  3. Grafice in Excel
  4. Grafice într-o celula – sparklines
  5. Import de date dintr-un fișier in altul
  6. Automatizarea operațiilor curente utilizând macrocomenzi.
  7. Introducere în utilizarea platformei Power BI pentru analiza și raportarea datelor în Excel

Grup țintă:

  • persoanele care au cunoștințe de bază în Excel și doresc să le aprofundeze;
  • persoanele care lucrează, de regulă, în Excel și vor să o facă mai eficient;
  • persoanele care utilizează Excel în mod constant și doresc să cunoască cele mai avansate instrumente pentru susținerea deciziilor de afaceri;
  • persoanele care vor să prelucreze date în mod eficient, să facă analize și rapoarte pentru a lua deciziile finale corecte.

Data

Курс на русском языке: с 6 по 22 ноября
(вторник и четверг) 16.00 - 20.00

Investiție

2390 lei

Contact

078693000
contabil@pro-active.md

Aplica acum

TOP