• Studii de specialitate, experienţă în domeniu minim de 5 ani;
• Cunoaşterea limbilor romana şi rusă;
• Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
• Cunoaşterea softului contabil 1C.
Principalele cerinţe faţă de candidat:
• Organizarea şi controlul activităţii contabile în companie, evidență ;
• Asigurarea respectării legislaţiei, asigurarea întocmirii în timp a tuturor activităţilor şi rapoartelor contabile;
• Cunoaşterea profundă a legislaţiei fiscale şi SNC (standardelor naţionale de contabilitate);
• Experienţă privind evidenţa în comerţ, producere, operaţiunile de import-export;
• Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare şi declaraţiilor fiscale.
• Orgnizarea serviciului contabilitate;
• Evidenta analitica si sintetica a materialelor si produselor pe centre de cost
• Responsabil pentru corectitudinea reflectării operaţiilor economice în conturi, pregătirea şi prezentarea dărilor de seamă, calcularea impozitelor şi taxelor, etc.
Operator introducere, prelucrare si validare date (comenzi)
"Floreni " SRL
Profil candidat: - Posedarea limbilor română și rusă; - Experiența într-o funcție similară de cel putin 1 an - avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate; - Persoană comunicabilă, onestă, perseverentă, atentă;